søndag den 13. april 2008

Gaby som træneraspirant, Tasja i pasning og planer for næste weekend

Der er sket så meget den sidste uge. Tirsdag var første gang jeg var træneraspirant i Kvistgård Agility Forening (KAF). Det var sjovt at prøve og jeg kender heldigvis de fleste så de var søde ved mig;) Jeg glæder mit til næste tirsdag, for jeg tror jeg kommet til at lære en masse ved at se hvordan andre handler, og så tage stilling til hvad man kan gøre bedre, hvad der fungere bedst for en mm.
Onsdag rejste mine forældre til Tyskland for at besøge min mormor, da hun havde 80 års fødselsdag om torsdagen, hvor hun så skulle holde stor fest om lørdagen. Jeg skulle først flyve derned fredag eftermiddag (skal jo passe skolen)
Torsdag var Tasja og jeg for anden gang til træning på vores nye agility hold. Det går meget godt og det er lækkert endelig at træne udenfor - Det har vi savnet.
Fredag tidlig eftermiddag skulle Tasja afleveres hos Bente og border drengene, da hun skulle passes der hele weekenden, eftersom jeg og resten af familien skulle fejre mormor i Tyskland. Hun har heldigvis opført sig ordenlig, så hvis vi er heldige kan hun måske passes hos Bente en anden gang:) De har været ude på en masse lange lufteture. Det er i hvert fald en super træt hunde pige vi har fået hjem, så det er bare skønt.

I næste weekend skal Tasja og jeg til agility kursus hos Tina Mette. Vi begynder fredag, hvorefter vi om lørdagen skal deltage til Hvalsø stævnet og igen om søndagen deltage på kurset. Så vi glæder os til at lære en masse nyt i næste weekend.
Desuden håber jeg lidt på at Tasja og jeg får den sidste oprygningspind i AG2. Det ville jo være lækkert. Og det ville jo heller ikke være helt dårligt hvis vi fik en kvalifikation til DM :)

Ingen kommentarer: