søndag den 6. juni 2010

Traening

Saa er jeg begyndt at traene med Loppen. Det er noget anderledes at traene med en unghund end at traene med Tasja. Saa min taalmodighed er blevet sat paa proeve. Loppen er dog en sjov lille en saa haaber vi kan finde ud af at samarbejde. Fremadsendelse synes hun er fantastisk sjovt.


Hun er ogsaa blevet ganske god til at soege forhindringerne. Hun klarer det saa flot naar jeg sender hende uden om et spring saa jeg kan tage i mod og sende hende videre.


Hjemme i haven er hun utrolig koncentreret, det er straks svaere naar vi er ude paa traeningspladsen. Saa stresser hun let op og begynder at pive. Men men men, jeg maa ogsaa huske paa at jeg ikke har traenet med hende ret mange gange.

MIN mor er begyndt at traene lidt med Tas musen. Det gaar ogsaa ganske godt og de synes begge det er meget sjovt.

Ingen kommentarer: