mandag den 25. april 2011

Vikinger


I onsdags indledte Gaby den udendørs badesaison. Jeg siger bare brr.....

Den 16. april startede Topsy for første gang i Rally øvede (hos Slagelse Hundesport). Hun fik 87 point og dermed sin 1. pind. I championklasse blev Tasja og jeg disket, da jeg gik ind i den forkerte slalom - dum fører :(.
Den 17. april startede Topsy og jeg til DKK kreds stævne i Ølstykke. Topsy fik 86 point, men fører fik 10 strafpoint (jeg skal lære at tælle til 3) - så derfor ingen pind i denne omgang:(. Tasja og jeg fik 85 point i championklassen - snusen til de fristende madskåle koster dyrt:(
Nu er vi gået i skarp training med de fristende 8-taller :)
Næste rally-stævne er i den 7/8. maj i Hillerød. Topsy debuterer i agility hos Hillerød Hundevenner sidst i maj.

Ingen kommentarer: